به چه کسی باید گفت
که با تو خوشبخت ترینم ![]()
ای کاش باز هم کسی اشکهایم را نبیند
تنها با خاطراتم خوشم
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم مهر ۱۳۸۵ ساعت 15:32 توسط محمد کاظم پور
|
به چه کسی باید گفت
که با تو خوشبخت ترینم ![]()
ای کاش باز هم کسی اشکهایم را نبیند
تنها با خاطراتم خوشم
سلام من محمد کاظم پور مدرک کارشناسی ارشد سنجش از دور و Gis دارم و اهل یزد میباشم من هرچیزی را که شما میخواهید داخل وبلاگم قرار میدم امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد در آخر نظر یادتون نره