سلام به همه خوانندگان وبلاگ خودم ازاین که یک ماهی نبودم معذرت می خوام چون امتحانات پایان ترم بود نتونستم سری به وبلاگ بزنم و حیف شد چون این ترم را مشروط شدم ولی بی خیالش ما که میخواستیم ۸ ترمه تمام کنیم حالا ۹ترمه تموم میکنیم این سری چیزهای جالبی براتون دارم
ببینید:
+ نوشته شده در دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۸۵ ساعت 11:14 توسط محمد کاظم پور
|
سلام من محمد کاظم پور مدرک کارشناسی ارشد سنجش از دور و Gis دارم و اهل یزد میباشم من هرچیزی را که شما میخواهید داخل وبلاگم قرار میدم امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد در آخر نظر یادتون نره