سلام به همه خوانندگان وبلاگ خودم ازاین که یک ماهی نبودم معذرت می خوام چون امتحانات پایان ترم بود نتونستم سری به وبلاگ بزنم و حیف شد چون این ترم را مشروط شدم ولی بی خیالش ما که میخواستیم ۸ ترمه تمام کنیم حالا ۹ترمه تموم میکنیم این سری چیزهای جالبی براتون دارم

ببینید: