آلبوم بسیار زیبای بداهه خوانی و بداهه نوازی اثری از مرحوم ایرج بسطامی . با 2 کیفیت متفاوت
( این اثر قبل از فوت ایرج بسطامی ضبط شده و به تازگی منتشر شده )
128 MP3 :
64 wma :
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۸۵ ساعت 17:6 توسط محمد کاظم پور
|
سلام من محمد کاظم پور مدرک کارشناسی ارشد سنجش از دور و Gis دارم و اهل یزد میباشم من هرچیزی را که شما میخواهید داخل وبلاگم قرار میدم امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد در آخر نظر یادتون نره