آهنگ بسیار زیبا از اسحاق احمدی به نام دعای ناصر که برای ناصر عبداللهی خوانده شده با دو کیفیت با تشکر فراوان از محسن عزیز
متاسفانه همین الان با خبر شدیم ناصر عبداللهی در گذشت
ما نیز به نوبه خود به جامعه هنر و خانواده آن مرحوم تسلیت میگوییم

ناصر عبداللهي خواننده و آهنگساز، ظهر امروز ـ 29 آذر ماه ـ در سن 37 سالگي به ديار باقي شتافت.
به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، عبداللهي امروز همزمان با اذان ظهر در بيمارستان شهيد هاشمينژاد درگذشت
ناصر عبداللهي در دهم دي ماه 1349 در بندرعباس به دنيا آمد و تحصيلات خود را در بندرعباس گذراند و فعاليتهاي هنري خود را از سالهاي نوجواني در صدا و سيما و حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و امو تربيتي استان هرمزگان آغاز كرد.
وي با خوانندن ترانهاي به نام « ناصريا » به شهرت مردم دست يافت و از جمله آلبومهاي او ميتوان به "عشق است "،"دوستت دارم "، "غزلك" و "بوي شرجي" اشاره كرد
اين هنرمند فقيد همچنين ترانههايي را درباره ائمه اطهار اجرا كرده كه از معروفترين آنها مي توان به "يا فاطمه بنت نبي" اشاره كرد
ناصر عبدالهي بامداد سوم آذر ماه در بيمارستان خليج فارس بندرعباس به دليل مشكل كليوي و از كار افتادن كليه بستري شد و سپس به كما رفت و بعد از چند روز به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل و در بخش ICU اين بيمارستان بستري شد و هفتهي گذشته به بيمارستان شهيد هاشمينژادتهران منتقل شد.
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۸۵ ساعت 17:30 توسط محمد کاظم پور
|
سلام من محمد کاظم پور مدرک کارشناسی ارشد سنجش از دور و Gis دارم و اهل یزد میباشم من هرچیزی را که شما میخواهید داخل وبلاگم قرار میدم امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد در آخر نظر یادتون نره