|
|
|
|
|
مرجع خبری پرسپولیس : دبير ستاد منشور اخلاقي گفت: فردوسيپور بايد رسما عذرخواهي كند و بداند همه چيز را نبايد به مسخره بگيرد. علي
عليپور در مورد نحوه انتخاب برترينهاي اخلاق كه عادل فردوسيپور آن را
نوبتي خوانده بود، عنوان كرد: بازيكنان و مربيان برتر اخلاق هر هفته بر
اساس عملكرد رفتاري در طول مسابقه مبني بر رعايت رقابت فني و سالم، مراعات
معيارهاي جوانمردانه و كارت سبز (احترام به بازيكنان و مربيان خودي و
رقيب،احترام به هواداران خودي و طرفداران حريف، و رعايت احترام به
مسئولان برگزاري مسابقات، رفتار متناسب در چارچوب آئيننامه رسانهاي
سازمان ليگ و رفتار شايسته با خبرنگاران و همچنين ارائه الگوي مناسب
رفتاري ايراني و اسلامي، نداشتن ريشهاي مدل دار غربي) و بر اساس گزارش و
نظرات مسئولان برگزاري مسابقه انتخاب ميشوند. |
|
| ادامه مطلب | |
سلام من محمد کاظم پور مدرک کارشناسی ارشد سنجش از دور و Gis دارم و اهل یزد میباشم من هرچیزی را که شما میخواهید داخل وبلاگم قرار میدم امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد در آخر نظر یادتون نره